6 Eylül 2013 Cuma

The Vampire Diaries : Elena Gilbert Stili

 TVD'nin başrolü, güzeli, iki yakışıklı Salvatore kardeşleri kendine aşık eden Elena Gilbert'ı, çoğunuzun bildiği gibi Nina Dobrev oynuyor. Nina Dobrev kesinlikle iyi bir oyuncu. Hem masum, saf ve iyi Elena Gilbert'ı büyük bir başarıyla canlandırırken; aynı başarıyla, kötü, hırslı ve seksi Katherine Pierce'i canlandırıyor.


 Normalde Nina Dobrev'in tarzı ne kadar kendine özgü ve süperse, Elena Gilbert'ın tarzı ise o kadar sıradan ve basit. Basit deyince, pazardan almış anlamında anlamayın şimdi. Gerçi pazardan alması büyük bir ihtimal. Bu kadar kezban kıyafetler, ancak pazardan alınabilir.


 Aynı bluzların farklı renklerini giymekten hiç bıkmıyor Elena. Tarzı kot pantolonlar, bluzlar, ceketlerden oluşuyor.


 Allahtan, Mystic Falls kasabası sosyal bir yer, balolar falan oluyorda, elbiseyle görebiliyoruz Elena'yı. Gerçi o gecelik kılıklı elbiseyi nereden buldu hiiiiç bilmiyorum ama rengi çok güzel ve yakışmış Elena'ya. Aslında bu kız çuval giyse bile yakışıyor.


 Nina Dobrev'e bazen acıyorum hatta ya. Zavallı kız, o Elena rolü için, stilistler ne verirse giyiyor garibim. Yoksa normalde acayip tarz giyen biri.


 Elena'nın karakterinden de biraz bahsedeyim, artık stilini bırakalım bence. Yoksa biraz daha kıyafetlerine bakarsam kusucam :(
 Elena aslında iyi biri olduğu konusunda tüm izleyenler hemfikir. Ama sürekli kendini ortaya atması yok mu, insanı deli eder. Türk filmlerinde de olur ya... Adam birine silah doğrultmuştur, sonra bir sazan ortaya atlar. "Onu vurmaaaa, beni vuuuur" diye. Ha, işte bizim Elena'mız da o sazanlardan. İyiki güzel kız, yoksa bu sazanlıkları ve saçma stili hiç mi hiç çekilmez.


 İşte Elena Gilbert stili (ya da stilsizliği, puhahaha :D) ile ilgili benim düşüncelerim...
 Ben Elena'ya 10 üzerinden 4 veriyorum. O da kıyafetler ona yakışıyor diye...
 Peki, siz Elena'nın stili hakkında ne düşünüyorsunuz?








2 yorum: