6 Eylül 2013 Cuma

The Vampire Diaries

 Herkes yabancı dizi izliyor. How I Met Your Mother, Supernatural, Pretty Little Liars, The Vampire Diaries, The Walking Dead, True Blood ve daha fazlası...
 Durum böyle olunca, bende izleyeyim dedim. Öyle ya, ilk defa izleyeceğim. Önce The Walking Dead izlemeye başladım. Üç sezon falan izledim, sonra da The Vampire Diaries'a başladım. TVD, öyle bir dizi ki, bağımlılık falan yapıyor.



 Sürekli sonraki bölümü merak edip duruyorum. Böyle olunca The Walking Dead'i izlemeye zaman bulamadığımdan bıraktım diziyi. Yemek yemiyorum, uyumuyorum, diziyi izliyorum resmen. Bizim Aşk-ı Memnu dizisi gibi oyuncular ne yapsa haberlerde flaş flaş çıkıyor, röportajlar ve afişler olay oluyor, ne giyseler konuşuluyor... Bende biraz diziden bahsetmek ve oyuncuların tarzlarını incelemek istiyorum.


Dizimiz Mystic Falls kasabasında geçiyor. Mystic Falls'da 17 yaşındaki Elena Gilbert, anne ve babasını trafik kazasında kaybetmiştir. Teyzesi Jenna ve erkek kardeşi Jeremy ile yaşıyordur.
 Bu kızcağızımızın, gayet sıradan bir hayatı varken, kasabaya yeni gelen Stefan Salvatore ile tanışır. Stefan 162 yaşında olan bir vampirdir ve Elena'yı görünce çok şaşırır. 



Çünkü 1864'te aşık olduğu Katherine Pierce'in görsel ikizidir. Sonra kardeşi Damon Salvatore da kasabaya gelir. O da Katherine Pierce'e aşıktır. Katherine öldükten sonra kardeşiyle iletişimini keser ve yıllarca ondan uzakta yaşar. İki kardeş, Katherine Pierce'in görsel ikizi Elena'ya ilgi gösterir ve bir aşk üçgeni başlar.



 Tabi bu 4 sezonda dizide maceralı olaylar olur. Elena'nın amcası sandığı John Gilbert'ın babası çıkması, en yakın arkadaşı Bonnie'nin cadı çıkması ve yine arkadaşı olan Caroline'ın vampir olması, dizinin önemli olaylarındandır. 


 Bu diziyi ben Dizimag'den izliyorum. Dizimag, bütün yabancı dizileri rahatlıkla izleyebileceğiniz, güzel bir site bence. Tavsiye ederim. Dizimag'de Elena ve Stefan aşkını destekleyen Stelena'cılar ile Elena ve Damon aşkını destekleyen Delena'cılar ayrılmış durumda. 
 Ben Delena'cıyım, ehehehe :)
 Peki siz?











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder