6 Eylül 2013 Cuma

Victoria Beckham Çantaları...

 Büyük bir çanta hastası olarak, blog da bugün bir yazıyı çantalara ayırmaya karar verdim. Ve bunun için bu aralar çantalarıyla dikkatimi çeken Victoria Beckham'ı kullanacağım.


 Dar kesimli elbisesi, hırkası, kemeri, güneş gözlükleri ve takılarıyla tam bir iş kadını havasında Victoria. Çantası da çok güzel doğrusu.



 Sol tarafta üzerine giydiği şey, biraz garip durmuş bence. Pantolonu, bluzu ve ayakkabıları da biraz basit. Ama çantası şık. Sağ tarafta kazağı, pantolonu ve çizmeleriyle pek şık, pek hoş. Bu arada çantalarını niye o şekilde tuttuğunu anlamadım. Yani ben tutsam, "İçine taş mı koydun, sapı kopar mı diye öyle tutuyorsun?" diye rezil olurum arkadaş ortamında. Ama Victoria öyle mi ya..


 Burada Victoria'nın Hermes markasının Birkin modeli çantalarını görüyorsunuz Victoria'nın elinde. Yani fiyatını bilmesem, pazardan almış diyebilirim. Gerçi Hermes'in sahteleri bile çok pahalı. Pembesi, bebe mavisi, kırmızısı falan çok yakışmış Victoria'ya.
 Hermes'in Birkin modellerinden birini almak istiyorsanız, önce 2 yıllık bir bekleme süresini göz önüne almanız gerekiyor. Çantaların fiyatları 9 bin dolardan başlıyor, 34 bin dolara kadar çıkıyor. El yapımı olan ve aksesuarları da altın kaplama olan Birkin çantalarının fiyatı 65 bin dolara kadar çıkabiliyor.
Kıyafetlerine bakarsak... İlk fotoğrafta çantası ve ayakkabısının renk uyumuna dikkat çekerim. Bende çanta ve ayakkabının aynı renkten olmasından yanayım. Elbisesi de pek benim tarzım olmasa da güzel.
Yandaki fotoğrafta bluzu ve kot şortunu beğendim. Ben kot şortlara bayılıyorum. Ayakkabıları da iyi.
Ama son fotoğraftaaa... O kadar pahalı bir çantayla, pazardan alınmış gibi duran elbise yan yana durmuş mu hiç Victoria? O çanta bu hakareti hiç hak etmiyor! Ya o ayakkabı? Ona yazık değil mi? O kıyafetin yanında aşağılarda durmayı değil, göklere çıkarılmayı hak ediyor!
Benden bugünlük bu kadar!
Bir dahaki yazıda görüşmek üzere!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder